Espais Municipals

A Lloret de Mar t’oferim diferents espais municipals per dur a terme els teus esdeveniments. Des de la celebració de concerts a espectacles, activitats a l’aire lliure o altres. Amplis espais municipals amb vistes privilegiades.

Plaça Germinal Ros

Situada al bell mig de Lloret de Mar, just a davant del Teatre Municipal és una de les localitzacions més demandades per a la celebració d’ esdeveniments de gran format.

 

L’espai envoltat del bosc urbà de can Xardó té una superfície total de 2000 m2 i compta amb una magnífica graderia amb capacitat per a 250 persones.

 

La Plaça Germinal Ros, amb la Terminal d’estació de busos a uns 250 m. es converteix en un espai d’allò més accessible i pròxim al centre neuràlgic i comercial de Lloret.

 

Anualment s’hi celebren esdeveniments com el festival internacional de fotografia de natura més important d’Europa, el Montphoto Fest, o altres esdeveniments de caire privat, en forma de concerts musicals, presentacions, gales o activitats firals.

Localització

Vull més informació sobre
Plaça Germinal Ros

Plaça Germinal Ros 17310 - Lloret de Mar

+34 972 36 57 88

lloretcb@lloret.cat

X

Cookies

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers d'anàlisi per recopilar informació per tal de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació d'aquestes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció es pot ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.